30 Temmuz 2011

ANKARADAYIZ....

Datça dönüşü bizi çok özleyen amcamız ve yengemiz içinde Ankara'ya geldik.Bir hafta burda sevdiklerimizle beraber olup hafta sonu babamız gelip bizi alacak.Evimizi ben ve çocuklarım çok özledik.İnsanın kendi evi gibi olmuyormuş hiçbiryer ve aşkımsız hiçbir yerin tadı tuzu yokmuş.Allahım sen tüm aileleri birlikte , güzel yaşamayı nasip et.
Ankara'dauzun süredir görüşemediğim Nazlı arkadaşımla buluştuk.Nazlı benim ortaokuldan arkadaşım insanın eski arkadaşlıkları gibi olmuyor hibirşey.Pıtırcıklarımada çok bayıldı birini ver alıp gideyim diyor.

Biz Ankaraya gelirizde Şule halamız bizi ziyaret etmeden olur mu?Olmaz tabi çünkü bize aşık ama ençokda Mert'e....



Birde bizi kader arkadaşımız olan Aslan ve Ateş de ziyarete geldi.Ama birlikte oynayabilmemiz için galiba zamana ihtiyacımız var çünkü Aslan sürekli üçümüzü ısırdı.Ama biz yinede çok sevdik onlara seneye bol bol oynayacaz.

Sonra hergün Nazlı halamız geldi bizi ziyarete oda bize aşıkmış hep bizi aşkalarım diye seviyor bizde onu çok seviyoruz.


Ankara'da oluşumuz ramazana denk geldiği için Bilge nenemizle ancak birgün beraber olduk.Oruçlu ve çok halsiz olmasına rağmen taaaaaa iftara kadar bizimle oyunlar oynadı.Çok çok özlemişin nenemizi halacığım senide çok özledik.

Sıdıka yengemiz ve Amcamızda her akşam bizi ziyarete geldiler.Çok keyifli vakitler geçirdik onlarlada.Ya bu Ankara'da bizi çok seven insan var :-))))Daha iyi vakit geçiriyoruz vallahi....



Büyük nenemiz takipte :)





Babannemiz ve dedemizle yaklaşık üç hafta birlikte olduk birbirimize çok alıştık galiba.Mert'ciğim dede diyor başka birşey demiyor(benim işime geldi tabiki çünkü az sardı bana)Defne de babanneci çünkü babannem beni annesine benzetiyor şerife bacı diyor bana.Bizde onlara çok alıştık.Babannem biz dünyaya gelmeden anneme sarışın renkli gözlü torun isitiyorum diyormuş ve hep öyle dua etmiş.Biz de öyle olduk.Şimdi de oğluşuna lider oğlum diyor benim Atatürk'üm diye seviyor ve öyle olmam için dua ediyor.Kızınıda doktor olacak diyor bakalım ömrümüz olursa hepsini yaşayıp görecez. Biz babannemin dualarının olduğuna inanıyoruz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder