30 Ağustos 2011

RAMAZAN BAYRAMI....

Bayram tatilinden bir hafta önce ablamlarla kendimizi yine Zonguldak'a attık.Bu bayram tüm kardeşler bir arada olalım istedik ve bakalım 4 çocuk nasıl oluyor dedik.Tabiki de zor oldu ama canım Elif ablacığım ve anneciğim önümüzde dört döndüler yeterki hiçbirimizin çocuğuna zarar gelmesin diye yinede ufak defek hasarlar oldu ama herşeye rağmen bir arada olmak çok keyifliydi.Canım aileme herşey için çok teşekkür ediyorum.Pıtırcıklarımı dedelerinin kabristanına getirdim.Onları dedeleriyle böyle tanıştırmak istemezdim canım babacığım keşke aramızda olsaydın ve torunlarınla gönlünce vakit geçirebilseydin.Seni göremesekde herzaman bizim yanımızda olduğunu biliyoruz ve seni çok özlüyoruz.
Sudeciğim ve Berkciğim tam bir abi ve abla edasıyla kuzenleriyle ilgilendiler.
Uzun süredir görmediğim arkadaşlarımla bol bol vakit geçirdik ve eski dostluklar başka diyorum o kadar.....


1 yorum:

  1. çook tatlı olmuşlar Ebru, maşallah :):) Epeydir yorum yazamıyorum bloguna umarım bu sefer olur..öpüyorum pıtırcıklarını ve seni..

    YanıtlaSil