6 Ocak 2012

NELER YAPIYORUZ BİR BİLSENİZ...

Dün almış olduğum 2'li tamamlama kartlarımı kızıma bir ikikere gösterdim ve şimdi .... yarısı nerde diyorum bana diğer yarısını bulup veriyor.Oğluşumda tabiki arabanın yarısını veriyor çünkü bütün derdi araba onun.
Aşkımın internetten indirdiği bir kaç eğitici program var. orda renkli kutular ve her renk için kıyafetli bir adam var.Bu eşleşme oyununu güzel yapıyorlar.Henüz ikisinde de konuşma çok yok.Ancak anne, mama ve gak gak var...Geç olsun temiz olsun demiş atalarımız değil mi?
Bazı nesnelerin eşlerini buluyorlar artık ...Örneğin bir yerde saat görünce bana hemen duvardaki saati gösteriyorlar.Hayvanlardan fili görünce oyuncak fillerini alıp geliyorlar.Yavaş yavaş herşey anlaşılmaya başlıyor ve bunları görmek beni gerçekten çok sevindiriyor.
Geçen gün meşhur çadırımızı kurduk ve çadırı çok seviyorlar,Çadır sayesinde içinde ve dışındayı öğrettim onlara.
Masa ve sandalyeleriyle, altında ve üstünde kavramlarını öğrendiler.Oğlum masanın altına geç diyorum geçiyor.Sandalyenin üstüne çık diyorum çıkıyorlar.
Baba, her sabah işe yollanılır ve küçük çanta için kavga edilir.Bu yüzden babaya bir çanta daha almak şart oldu.Çünkü aynı sıkıntı akşamda var çanta kapanın elinde kalır ve hemen gardolabının içindeki yere konulur.
Anneye yatak toplamada her sabah yardım edilir.Yastıkları vermek bizimkilerin görevi bazen dengeleri bozulup düşselerde çok keyif alıyorlar.
Kahvaltı masası hazırlanırken anneye yardım edilir.Ekmek, tencere altlıkları, çay kaşığı ve onlara zarar vermeyecek şeylerde kuzucuklardan yardım istenir.Yoksa ben nasıl yetişirim bu kadar işe değil mi? Oğluşum bu ara helikopter sesine takılmış.Sürekli dışarıdan bir ses duyup bizi camın önüne getirtiyor.Günümüzün çoğu camın önünde helikopter beklemekle geçiyor.Oğluşumu en kısa zamanda havaalanına götürüp uçak görmesini sağlayacağım. Kuzucuklarla hergün sulu boya calışması yapmaya çalışıyoruz. tabii bizim tırtıllar birşeyler çizmekten çok kabın içindeki suyu nasıl ele geçiririz derdindeler.Ama olsun mantığı anladılar en azından, önce suya fırçayı batırıp sonra boyaya sürmeye çalışıyorlar. Dünya için küçük ama onlar için çok büyük şeyler başarıyor kuzularım.... İyi ki varsınız canlarım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder