10 Ekim 2012

GELİŞMELER....

Bu ara sanki bloğumuza sadece gezdiğimiz yerleri eklediğimi fark ettim.Kendimize ve bize takip eden  arkadaslarımızda bilgi olması amacıyla:
Parklarda tek basımıza kayıp, tırmanma yerlerine tırmanıyoruz.Ve demirleri tutup orda ayaklarını bırakıp sallanıyorlar.merdivenlerden tek başlarına, korkulukları tutmadan inip çıkabiliyoruz.
Renkleri biliyoruz ama bazen karıştırıyorlar.(sarı, kırmızı. mavi)
Defne: 10 a kadar sayabiliyor. Mert paşa işine gelirse beşe kadar...
Hamur  ile oynamak en sevdiğimiz oyun.
Dinazor ve Ay'da kitabımız uyumadan önceki kitablarımız...yalnız ben değil onlar anlatıyorlar kendilerince...
Tek başlarına yemek yeme sorunsuz.
4 kelimeli cümleler kuruluyor.
İş bankası yayınlarının çıkartmalı kitapları elimizden düşmüyor.
Parka gitmek en sevdiğimiz aktivite.
Mandallarla robot yapmayı çok seviyorlar.
Televizyon arada açılıyor ama çok ilgi yok.(inşallah hep böyle devam eder)
Ve kurdukları cümlelerle beni hergün güldürmeyi başarıyorlar.
Anne: defne bu puzzle nasıl yapılıyor?
Defne:anne yemeğimi yiyeyim.ben gösterecem.

Defne: biraz sert Mert'i gıdıklar.mert ağlar.
Defne:anne şaka yaptım der.( kızsammı gülsem mi bilemiyorum)

Ayakkabılar tek basına giyiliyor, düzgün giyindim bak anne diyorlar.
Pantolonlar paçalara geçiriliyor, yukarı çekmiyorlar." anne çek".



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder