13 Mart 2013

TUVALET EĞİTİMİ....

Ananemizin gelmesiyle Defne'ciğimin tuvalet eğitimine başladık.Hiç korktuğum yada benim endişe ettiğim gibi olmadı.Canım anneciğim gündüzleri başta onbeş dakika ara ile sonra yarım saat ve sonrada kızımın ananeciğim gelirse ben söylerim cümlesi ile kuzum rahat bırakıldı.Şimdi bazen kendi tişim geldi diyor bazen biz hatırlatıyoruz.Bazen kazalı bazen kazasız günler geçiriyoruz.Ama maşallah yinede çok iyi yol aldık.Tabi bu ara teşvik için kızıma cicili, pisili, köpekli, fırfırlı don ve atletler alınıp heveslendirildi.Şimdi de haftaya kreşde bez fırlatma partisi yapacaz.
Tabi bu ilgiyi gören Mert'ciğim anneciğim bende erkek kilodu giymek istiyorum dedi.Ve o günde onu başlattık oda maşallah şimdi çok iyi ..Yani iç çamaşırları teşvik için çok etkili.Oğlumada mickeyli kilotlar aldım.
Not: okuduğum kitaplarda da ikizlerden önce birini başlayan sonra diğerine diyordu.Ve gerçektende bilgi teorikde de pratikde de benim açımdan doğru oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder