5 Mayıs 2013

KUZEY ALİ DOĞUM GÜNÜ....




 
 Mine kuzusu Kuzey Ali'nin 2. yaş gününde bütün aile yine beraberdik.İnsanın sevdiklerinin olması, ailesinin olmasından daha güçlü ve zengin ne olabilir ki...
Herşey çok ama çok güzeldi tüm ayrıntılar düşünülmüş ve özveriyle hazırlanmış.Ellerine ve yüreğine sağlık Mine'ciğim. Oğluşunla ve sevdiklerinle beraber nice nice yıllara....
 Aşkım doğum günü partisini geç geldiği için elimde çok fazla resim yok.Olanlardan rica ediyorum...
Yüz boyaması için kızımı zor ikna ettik derken bir baktık ki Defne boyaları dağıttı...


 Oğluşumda At olmak istedi.Aslıhan'cığım ona örümcek adam yaptı ve çok sevdi...Bal oğlum benim...


 

2 yorum:

  1. Ben de çok memnun oldum sizi aramızda gördüğüme,eğlenmeniz ve günün güzel bir anı olarak kalması ,herkes için en büyük dileğimdi oldu galiba :)

    YanıtlaSil
  2. ben ve ailem adındana herşeyin çok güzel ve keyifli olduğunu söyleyebilirim.Yüreğine ve ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil