13 Ekim 2013

KURBAN BAYRAMI....

Kurban Bayramını canım ailemle beraber bol bol sohbet ve sevgi yumağı içinde geçirdik. Kuzularım kuzenleriyle beraber çok güzel vakit geçirdiler. Büyüdüklerinden mi birbirlerini özlediklerinden mi bilinmez ama 1 haftayı beraber tahminimizden güzel geçirdik. Havaların güzel olmasının da payı büyük tabiki .... :-)))
                                             Her gün caminin oraya yürüyüş yapıldı.
 
  
                                                 Çiçeklerden tohumlar toplandı.
                                                            Lunaparka gidildi.
 Canım anneciğim tepsi tepsi tatlıları tüketilip bol bol kilo alarak döndük.Herşey için ellerine sağlık anneciğim iyi ki hayatdasin ve iyiki benim annemsin.Seni Seviyorum....
Büyükler ziyaret edildi .Canım ananeciğim senide çok seviyorum.

Teyzeciğimde bayramda gelerek bizi mutlu etti.


                                       Kuziler yorulup caminin ordaki durak da dinleniyorlar.
 Sonbaharda sararıp dökülen yaprakların arasında resim çekmenin güzelliği başka....
Cimcime kızım resim çektirmemek için elinden geleni yaptı yine :-((((
Anne: Kızım bugün bayram yeni elbiselerimizi yiyelim .
Defne: Ben elbise yiymeyecem.
Anne: Neden bayram bitince mi yiyeceksin peki?
Defne: Evet der ve bayram boyu pantolon ve tşortden başka bir şey giydiremedim.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder