1 Eylül 2010

Son doktor kontrolümüz

Uzun soluklu yolculuğumuzun sonuna geldik. Son kez doktor kontrolümüze gittik ve herşeyin iyi gittiğini öğrenip doğum tarihimizi belirlerdik.Pıtırcıklarımızın kilosu ve  sularının yerinde olmasıyla doktor 8 Eylül Çarşamba sabahını doğum tarihimiz olarak belirledi.(Medical Park 08:30 allah nasip ederse)
Muayneden çıktıkdan sonra bir garip oldum çünkü bir sonraki randavu için tarih almaya alışan biz şimdi doğum tarihi aldık. Hem sevindim hem korktum galiba ilk defa doktor kontrolünden sonra kimse ile görüşmek istemedim.Aslında herşeyi bilmemene rağmen duymak ağır geldi bana. Bilmiyorum onlardan ayrılma duygusumu yada yeni yaşamın nasıl olacağı duygusumu bilemedim. Bildiğim tek şey garip olup korktuğum.....
Şirkete uğrayıp bir iki arkadaşımı görmek iyi geldi bana....

2 yorum:

  1. maşallah :))
    çok çok iyi görünüyorsun Ebru'cum... hayırlısıyla ve sağlıkla bebişleri kucaklamak dileklerimizle...

    YanıtlaSil
  2. Sağol Aslıhan'cığım güzel duygu ve dileklerin için....

    YanıtlaSil