9 Ağustos 2012

ZONGULDAK'DAYDIK...

9 Ağustos-9 Eylül arası Zonguldak'daydık.Koşturmaca ama bir o kadarda keyifli bir ay geçirdik.Kuzularım organik ve doğal yaşadılar bende çok mutlu oldum.Canım kardeşimle gece yarılarına kadar bol bol sohbet ettik.Çocuklarla bol koşturmalı ve zorlu günler geçirdik, ama herşeye rağmen güzeldi.
Kuzular anane ile fındık toplamada...


 Her sabah insanın bahçesinden tazecik domates,salatalık toplamanın keyfi ne ile ölçülür ki.Kuzularda her sabah anane ile domates topladılar.Şimdi soruyorum bahçeden ne topladınız:Domates, salatalık diyorlar...



 Bu manzaraya karşı yemek yemenin zevki...Canım babacığım allah senden bin kere razı olsun.Mekanın cennet olsun babacığım(amin)Tüm hayatını ailesine ve eşine adayan eşsiz insan....
 Masumiyetin böylesi...Canım İlyas Efem....Deden gibi dürüst ve başın hep dik olsun...

 Mert'in aşkı Berk abisi....
 Yağmurlu bir günde üç şekerlik camdan dışarıyı izler ve yağmur yağıyor seller akıyoru söyler...
 Çantasını sırtından bırakmayan kızım.İnşallah çok çok okuyup güzel insan olacak ...
 Benim oğlum ananesine her şeyde yardım etti...Barbunya ayıklayan oğlum...
 Araba böyle yıkanılır haberiniz olsun ...Dayanışmanın gücü....
 2010 jenerasyonu böyle açık tenli ve renkli gözlü.Üç maviş maşallah (Kadir Tuğra)
 Annem ve canı bacıları...Benimde canım teyzelerim...
 Sude'ciğim Mert'i uyuturken.Bir zamanlar küçüğümüz olan sudeciğim artık abla oldu .Teyze istersen ben uyutayım diyor ve benden başarılı oluyor.
 Organik mısır bunlar...
 Anane ile bol bol oyun hamuru oynadık....
 Anane her güneşi bulduğunda bizi kovalara oturttu.
 Eylül'ün yağmurluğunu bulan kızım üstünden çıkartmadı.Ve tüm mahalleyi tepemizde güneş o yağmurlukla dolaştık.(artık millet gülmüştür bize )

 Ananesi ile fındık ayıklamaca...
 Banyo sonrası yakışıklı oğlum...
 Bu iki kafadar ne yapıyor orda...
 Uykucuk saati ....

 Saç böyle atılır....

 Uçak hastası oğlum...Bütün araçları kimin kullandığını soruyorum cevap vermiyor.Ama uçağı kim kullanır diyorum: pilot diyor....
 Sabah şekerleri....
 Kardeş sevgisi....(bir ömür hep sevin ve sayın bizbirinizi kuzularım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder