14 Aralık 2011

DİKKAT TAKİP EDİLİYORSUNUZ....


Çocukların bizi bu kadar yakından takip ettiğinin farkında bile değiliz.Oğlum, kendini bir şekilde masanın üstüne çıkarttı.Ve Katı meyve sıkacağının başına geçip masanın üstündeki elmayı aldı.Meyveyi benim yaptığım gibi delikden atmaya çalıştı.Şok oldum görüntü karşısında.Gerçekden takip ediliyoruz.Tabi bu güzel bir örnek ama anladım ki asla ama asla onların yanında yanlış şeyler yapmamalıyız.Daima bizi gözlemliyorlar.Bu ara oğluşumla başım dertde sürekli beni mutfağa götürüyor ve tencerelerin kapaklarını açıp mama diyor.(maşallah deyin lütfen)amabu yeme sevdası birazda olsa beni korkutuyor ne yapmam gerek anlamadım gitti.

1 yorum:

  1. Kesinlikle çok dikkatli olmak lazım. Hem hareketlerde hem de konuşmalarda..herşeyi taklitle öğreniyorlar şu anda.

    YanıtlaSil