9 Aralık 2011

MAŞALLAH DEYİN LÜTFEN....

Kızımla, yaklaşık bir haftadır yatma vakti gelince emziğimizi ve sütümüzü alıp odamıza gidiyoruz.Ben kırmız koltuğa oturuyorum.Kızıma sütünü içiriyorum ve sütü bitince bana yatağını gösteriyor.Yatağına koyup yanına da beyaz havhavını koyuyorum ve odadan çıkıyorum.Allahım mütiş birşey bu inşallah oğlumuda bu kıvama sokabilirim.Oğlumda yatak odamızda yatağın üstünde piş pişleyerek uyuyor.Şimdilik ikisinide uyutmak kolay tek sıkıntı ben işe başlarsam onları tek başına uyutabilmemiz gerekiyor.Ama adım adım onuda halledecez inşallah....
Bu ara ikinci altıncı ay ücretsiz iznimi aldım.Tırtıllarımla hazirana kadar beraberiz sonra anne işe döner.Şimdiden sıkıntısı bastı onlardan bu zamana kadar en fazla 3-4 saat ayrı kaldım.Düşününce bile burnumun direği sızlıyor.Allahım aşkıma bol maaşlı bir iş nasip et ve ben meleklerimden ayrılmak zorunda kalmayım.(Amin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder