13 Mayıs 2012

BERK'CİĞİMİN DOĞUM GÜNÜ...


Sevgili yiyenim için bu sefer bir araya geldik.Berk'ciğimiz bir yaş daha büyüdü.İlk doğdugu gün ve geçen zaman film şeridi gibi geçiyor.Ailemizin ilk göz ağrısıydı ve en kıymetlisidir.
  bizimkiler pastayı görünce çıldırdılar.ellerle giriştiler pasta yemeğe bende izin verdim.Ya bir daha mı çocuk olacaklar dedim.Nede olsa biraz daha büyüyünce zaten herşeyi öğrenecekler.

sonrada sıra ile herkese elleriyle verdiler.



Mangal olmadan olur mu ?
eeee bu kadar yiyince çocuklar gecenin 21:30 na kadar bahçede oynadılar çok mutlu oldu kuzular.İnsanın ailesi gibisi yok. İyi ki varsınız ve iyi ki benim ailemsiniz.






Dönüş yolunda kuzular uyumasın diye dua ettim.Ama ikiside uyudu Mert eve çıkarken uyandı ve sevindim.Çünkü çok pislerdi ve banyo yapmaları gerekiyordu.Fakat cimcime kızım o gürültüye ve uyandırmaya çalışmama rağmen uyanmadı.

1 yorum:

  1. Berk'in yeni yaşını kutlarım ,delikanlı olmuş artık,darısı bizimkilerin başına.Emelin bahçesi de harika çıkmış fotograflarda.Ne güzel anlar demi iyiki ailelerimiz var ve başımızdalar,herkese selamlar

    YanıtlaSil