30 Mayıs 2012

İŞ BAŞI YAPTIM....

Geçen hafta çarşamba iş başı yaptım.Yazmak istemedim çünkü insanın duygularını ve yaşadıklarını kendinden  başka kimse anlamaz. Hele ikiz annesi olmayan hiç kimsenin beni anladığını zannetmiyorum.o yüzden herkesin kendine göre yaşanmışlıkları ve tecrübesi olduğundan onları duymak istemedim.Çünkü o dönem o kadar karanlıklardaydımki belki teselli ile söylenecek şeyleri bile yanlış anlayıp.Karşımdakileri kırmaktan korktum.Ben bu karanlıkta yaşarken iş başı yapmama 12 saat kale bakıcım beni sırtımdan vurdu.Sanki bir yıldır onunla konuştuğum o kadar şey yokmuş gibi benden zam istedi ve olmazsa ayrılırım dedi.Yani yumurta delik olayını bana yaşattı.Şimdi onlayız ama bütün güvenim yıkıldı çocuklarımı artık onunla tek bırakamam.anneciğim geldi sonrada babanne gelip bu süreci inşallah atlatacaz.Ama sabahları onları bırakıp evden çıkmak gerçekten çok zor.Kalbim ruhum onlarla ve keşke keşke bir 6 ay daha alabilseydim :-((((

2 yorum:

  1. Canım ya hayırlı olsun diyelim ,bakalım biz ne yapacağız,ben de 2 ay kadar daha uzattım.Artık benimde son çırpınışlarım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah doğru ve kalbi güzel insan bulursun mineciğim...

      Sil