12 Haziran 2012

DUALARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Dün yazdığım yazıdan sonra allah dualarımızı kabul etti.Ve ben genel müdür ile görüşüp derdimi anlatıım.Oda bana İSFALT tarihinde bir ilke imza attı.Üçüncü 6 aylık ücretsiz iznimi aldım.Şu an o kadar rahatladım ve o kadar huzurluyum ki anlatamam.Benimle bu sıkıntıyı hissedip yaşayan herkese teşekkürler....
Bu siteyi çocuklarım için açmıştım ama bazen bakıyorumda bana bile iyi geliyor.Sevdiklerimile sevinçlerimi, mutluluklarımı ve sıkıntılarımı paylaşıyorum.Sonra onların bazen bir yorumu yada bazen bir telefonu çok iyi geliyor.Başta nasıl yaparım diyordum. Hergün yazmak zor olur deyip sıkıntıya giriyordum.Ama şimdi hayatımın bir parçası oldu sabah ilk fırsatta girip takip ettiklerim bloglara bakıyorum ve fırsat bulduğum an yazı yazıyorum.

2 yorum:

  1. Okurken ben bile rahatladım ,yaaa ne dertlerimiz var bizlerin böyle.allah hepimize gönlüne göre versin .

    YanıtlaSil
  2. İNŞALLAH MİNE SENDE EN KISA ZAMANDA GÜZEL BİR İNSAN BULURSUN...

    YanıtlaSil