27 Haziran 2012

GELİŞMELER....

İki kelimeli cümlelere geçtik.
-Müziği aç,kapa.
-Kapıyı kapa,aç..
-Anne gel.
-Anne otur.
Aslında gün içinde bir sürü kelimeler kullanıyor.Hatta artık yaşadıkları olayları bana kendi dillerince anlatıyorlar.
Defne: anne balon pat diyor.Bir taraftanda popoyu gösteriyor.Balon,popasının altında patlamış.
Mert: anne ufff... parmağı bir yere şıkışmış.Tabi öpülür parmakki iyileşsin değil mi? -))))
Bütün söylenenleri artık papağan gibi tekrarlıyorlar ve çok hoş onların ağzından çıkan her kelimeyi duymak.O yüzden iyi ki evdeyim ve iyi ki onları bu kadar yakından izleme şansım var.
Bu arada,  evi nerdeyse otel gibi kullanıyoruz.
Sabah kalkılır ve kahvaltı yapılır.Sonra hemen anne park demeye başlanır.parka gidilir ve son enerji bitene kadar harcanıp eve gelinir.Sonrada banyo yapılır, süt içilir ve birde uykuya geçilir.Ortalama üçe kadar uyunur ve kalkınca öğlen yemeği yenir.Tekrar dışarı,  bu sefer apartmanın önüne inilip apartmandaki diğer çocuklarla oyun oynanmaya gidilir.Akşam 7 de eve çıkılır.Akşam yemeği yenilir biraz evin içinde vakit geçirilip.21:00 da uykuya geçilir.Onlar uyur ve bazen annede yanlarında  uyuya kalır.Günler birbirini böyle kovalarken bizimde ömür geçer ve gider....
Tiş zamanı geldi.Biraz üstünde dursam Mert ve Defne, kaka ve tiş olayını çözecekler.Ama benim bu işle uğraşcak gücüm yok.İnşallah bu konuda babannne veya anane devreye girer.(duyurulur)desteğinize ihtiyacım var....
Mert: anne kaka dedi ve kuvete oturttum onu, yaptı.şok oldum.Lazımlığa oturttuğumda da hadi tişinizi yapın diyorum yapıyorlar.





2 yorum:

  1. Zaman akıp gidiyo gerçekten de..kaka ve çiş diyolarda ve dedikleri zaman yapıyolarsa belki de başlayabilirsin tuvalet eğitimine..bizimkiler de söylüyor ama ben hiç denemedim yaptırmayı bi deneyeyim bari :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil