18 Aralık 2012

GİT ÜSTÜMDEN KARA BULUTLAR...

Allahım ben herşeyi ayarladıkça herşeymi aksi gider.
Çocukları oyun gurubuna verdim.Sonra bakıcımızı ayarladım. 17 Aralıkda iş başı yapacağım için kayınvaldem yanımıza gelecekti.Fakat hasta oldu.Olsun dedim annem gelir pazar arabasına bilet aldı.Fakat pazar sabahı annem aradı kızım böbreklerimi üşüttüm.Hastanedeyim gelemiycem dedi.Sanki bütün dünyam yıkıldı.Nedir bu bitmeyen sınavım allahım ben gerçekten çok yoruldum ve bittim.Neyse dedim...Hülya; abla ben bakarım sabah kreşe bırakırım o ara evi hallederim öğlende gelince uyuturum dedi.Sen merak etme neyse oh dedim yinede hülyanın ben yaparım merak etme demesi içimi rahatlattı.Fakat pazar gece kızım ateşlendi sabahı sabah ettik ve ben işimin ilk günü olan pazartesi sabahı işe gidemedim.Hasta iki çocuğu bırakamazdım ve doktora getirmem gerekiyordu.Babamızın işleri yoğun olduğu için ilk gün utana sıkıla müdürümden izin aldım.Doktor kreşe gittikleri için boğazları iltihaplanmış antibiyotik başladı.Çarşambaya kadar kreşe gitmesinler dedi.Bugun işteyim aklım kalbim, ruhum ve bedenim çocuklarımda kaldı.Oğluşum çok ağladı.Kızımsa öperek yolladı.Sağolsun canım semra ablacığım sabah geldi kuzularımın yanına uyuyana kadar durarım dedi.
Allahım sen bana daha çok sabır ver ve bu süreçler bitsin ne olur....

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun Ebrucum :( neyse ki bakıcın var, olumsuz düşünme, gene de pek çok şeyi yoluna koydun, bak işine de başladın..ilk bikaç hafta zor olacak belki ama geçecek bu günler de..biz nelerini gördük, öyle değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. sağol özgül, mutlaka geçecek biliyorum ama süreci yaşarken zor oluyor.ve helede artık dipteysen çok daha zor...sende bilir ve anlarsın başka birşey iki çocuğa sahip olmak...

    YanıtlaSil
  3. ebrucum hayırlı olsun cnm hem işe başlaman hem oyun grubu güzel değişiklikler ,ben bu sene vermek istemiştim ama yaşı küçük diye önermediler seneye inşallah.Herşey düzene girer eminim

    YanıtlaSil
  4. sağol mineciğim, oyun gurubuna daha çok alışamadılar.Bırakılırken hala ağlıyorlar.Seneye inş. sende başlatırsın ama ben mecbur kalmasam en güzel ortam 3 yaşına kadar ev olduğunu düşünenlerdenim.

    YanıtlaSil