18 Aralık 2012

KÜÇÜK MÜCİZELER...

Anne: Defne bende biraz muzundan yiyebilir miyim?
Defne: anne sen kocaman oldun.Mert ile ben yiyecem.

Anne: Kızım doktor amcaya gidelim mi? Hasta oldunuz?
Defne: Anne murat'a gidelim.Benim kocaman ayıcığımı alalım.( doktorumuzun adı: Murat ve her gittiğimizde orda büyük bir ayıcık var onu murat bey'e saklattırıyor.)

Mert: Anne ayakkabılarımı çıkarıyorum.( doktorun odasında bulunan  oyun alanının halıfleksi değiştmiş)
Anne: Oğlum niye çıkarıyorsun?
Mert: buraları düzeltmişler diyor...( çok dikkatli oğluşum ben bile değiştirdiklerini fark etmedim)

Anne: Kuzularım ben yarın sabah işe gidecem siz hülya abla ile kalacaksınız oluır mu?
Defne: olur anne git bize mama getir.
Mert: o zaman babam gitmesin( ve sabah babasının peşinden çok ağladı)

Anne: Mert bir sürü resimler yapar kendince anne sorar oğlum bu ne?
Mert: Bu robot, bu kedi, bu yuvarlar vs.( mert'in hayal dünyası çok güçlü)

Anne: Mert ve Defne şimdi arkadaşınız gelecek siz onunla ne yapacaksınız?
İkisi birden oyuncaklarımızı paylaşacaz..( tabi pek öyle olmuyor ama yinede neyin doğru olduğunun farkındalar)

Süleyman Amca: Defne bende bu yastıkların altına saklanayım mı ?
Defne: sen kocamansın sığmazsın .( hepimiz şok oluruz çünkü süleyman amca kocaman iri yarı biridir.)

Defne: anne kuçukuçuyu okuyalım mı?
Anne: okuyalım.
Defne: başlar kitabı anlatmaya..

Anne: Oyuncaklarınızla güzel oynamazsanız anne ne yapar?
İkisi birden : Anne kaldırır saklar :-))))
Anne: Peki nasıl oynayalım?
Defne: Mert bi sen bi ben sırayla oynayalım :-))))

Babanne : Kızım ne yapıyorsun?
Defne: İpad oynuyorum.
Babanne: Ne oynuyorsun?
Defne: Adamı koşturuyorum.(alem kız)

Not: hep aklımdayken yazayım diyorum söyledikleri güzel sözleri ama hep unutuyorum.Yazcağım zaman aklıma gelmiyor yaaaa....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder