19 Aralık 2012

İŞDEKİ 2. GÜNÜM....

Kuzularım dün akşam beni ve babayı görünce çıldırdılar.Mert garip garip sesler çıkardı.Defne kucaklayıp öptü.Akşam sürekli bizlerle oyun oynadılar.Saat 21:00 da yatma vakti dediğimde, anne biraz daha oynayalım mı? Bende tamam dedim.Bir yarım saat daha oynadık.Ve anne, baba birlikte yatmak istediler.Bende tabi ki evet dedim.( annelik duygusu bize doymadılar, özlediler deyip tüm isteklerini yaptım :-)))Sonra hep beraber uyuduk.
Sabah birlikte uyandık.Ve peşimizden ağlamadılar .Bende mutlu mutlu işime geldim.Allahım inşallah hep böyle olur.
Şimdi birde kreşe bırakma sürecinde ağlamayı bırakırsalar.Derin bir nefes alacam.
Sen yardım et bana allahım....

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun.. sen uzunca bir süre yazmayınca ben de uzunca bir süre bakmamışım meğer. bi de bu google readerdan takip ettiğim için senin şifreli blogundan yeni kayıtlar oraya düşmüyor.. bugün bir baktım neler neler olmuş... çocukların kreş senin iş hayatın hayırlı olsun... artık yeni yıla da girdik. bu yıl bir haftasonu buluşması ayarlarız umarım. yakında komşu olacak mıyız? ;))
    seni ve çocukları çok öpüyorum. kocaman olmuşlar Çınar'a oyun arkadaşı kıvamına bile gelmişler..;)) maşallah!!!

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım...Son zamanlar hayatımda çok değişiklikler oldu.Çocukları mecburiyetden oyun gurubuna verdin.Çünkü kimse ikizlere bakmak istemiyor.Birde kış ayı çok sıkılıyorlar evde...Komşu olmamız hergeçen gün uzuyor son aldıgımız haberlere göre haziranda ev teslimi gözüküyor biz de ne yapacağımızı şaşırdık.
    Eminin çınar bizimkilerden bizimkilerde çınardan çok keyif alırlar...
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil