23 Mart 2012

18.AY AŞIMIZ....

Oğluşum birkaç gündür kulağını kaşıyıp gecelerinde ağlayarak uyanması beni huzursuz etti.Sağlık ocağına gidip kulağını göstereyim dedim.Ve sabah kahvaltıdan sonra yürüyerek sağlık ocağına gittik.Ordaki herkes sağolsun çok ilgilendiler bizle.Kuzucuklarımın boğazları, kulakları ve ciğerleri çok iyi dedi doktor teyzesi.Bende rahatladım açıkcası.Bu ara 18. ay aşısı aklımıza geldi.Onu yaptırdık.Ben aşı sırasında kapının dışında bekledim.(okuduğum kitapda ağrılı uyaran sırasında anne bebeğin yanında olmamalı ama işlem biter bitmez odaya girmeli sarılmalı diyordu) İşlem bitince bana seslendiler.İkiside aşı olurken ağlamadılar .Çok mutlu oldum.Hemşire ablası bile aferim size deyip yolculadılar bizi.
Benim kuzucuklarım artık büyüyor .Söyleneni ve gösterileni anlıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder