13 Mart 2012

18.AYIMIZDAYIZ...

Kuzucuklarım resmen 1,5 yaşındalar. Daha dün gibi hatırlıyorum 40 ları ne zaman çıkacak(bu ara bana göre en zor 40 olmuştu) 6. aya ne zaman gelip katı gıdaya geçecekler yaşları ne zaman olacak,
 nerde yapsak, acaba yürürler mi bıla bıla derken baktım ki kuzucukarım 1,5 yaşında kocaman akıllı 2 cimcime olmuşlar... Bu ara zaman geçerken hem mutlu oluyorsun yaptıklarını görünce ama bir tarafdan da yavaş yavaş stres olmaya başlıyorum. İş başı vakti geliyor nasıl olacak bilmiyorum.Şimdiden yüreğime bir ateş düştü.Sohbetlerimde hep kuzucuklarımdan nasıl ayrılacağım var.(allahım  o gün gelince sen bana yardım et.)
Cimcimelerimden kesitler:
Dün akşam ışıklarımız yoktu kuzucuklarımla süt ısıtırken Defne sütü ocağa döktü. Bende kızdım ona , eline havlu peçeteyi alıp bana ocağı silmesini görünce sarılıp öptüm.(İşde annelik böyle birşey tam kızıyorsun ama birşey yapıyorlar bu sefer kokularını içine çekip delice öpüp öpüp duruyorsun.)
Dün gittiğimiz misafirlikde ev ayakkabılarını çıkarıp yere koymuştum.Cimcime kızım aldı onları peteğin üstüne koydu.(yemede dur şimdi sen bunu değil mi) evde ayakkabıları terliyor diye çıkarınca hep peteğin üstüne koyarım.
Bal oğlum da mama yiyecez deyince hemen sandalyesini alır mama sandalyesine çıkıp yemek konumuna geçer.
Oğluşumun bu ara koridorda gol atma sevdasında. (yani kısacası tipik erkek işde benim bal oğlum)
Artık ikiside hemen hemen söylediğim çoğu kelimeyi tekrarlıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder