20 Mart 2012

EMZİK BİTTİ...

Okuduğum kitaplardan ve Özgül'ün deneyiminden yararlanarak kuzucuklarıma emziği bıraktırma kararı aldım.Birazda oğlumda bu sinyali gördüm.Defne ağzından emziği alıyordu ve ses çıkarmıyordu.Birgün dedimki Mert'e oğlum emziğini gag gaklar almış deyip uykuya yatırdım.1 gün, 2 gün derken oğlum sormadı bile ve geceleride zorluk çıkarmadı.Sonra biraz ara verip kızımı denemeye karar verdim.Açıkcası Defne'den tırsıyordum, o daha bağımlıydı  emziğe.Onada uyku saati camın önüne emziği koydum kızım gak gaklar alsın mı dedim. Sesini çıkarmadı. biz su içelim deyip mutfağa geçtim.Reyhan da emziği alıp sakladı sonra defne ile cama gelip baktık.Aaaa kızım emziği gak gaklar almış deyip uykuya gittik. 1-2 gün gak gak meme deyip uyku saatlerinde biraz öttürdü bizi. Ama neyseki şu an ikiside emziği bıraktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder