31 Mart 2012

BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK...


Uzun süredir canım arkadaşlarımla buluşamıyorduk.Esra'cığımın daveti üzerine Zeynep, Ablam ve ben buluştuk.Ben yanıma oğluşumu aldım.Arada ayrı takılıyoruz çocuklarla.Onlar içinde iyi bizim içinde iyi oluyor.Ve o anlarda diyorum ki tek çocuk hiçbirşeymiş..(ne yapayım iki tane olunca başka türlü düşünemiyorsunuz ki tek çocuk anneleri kızmayın sakın) Esra'cığım resmen bize ziyafet çektirdi.Vaktimiz masanın etrafında geçti.Oğluşumda benim yanımda oturdu arabası ile oynadı.Tuna, Ege ve Batu büyük olup daha hareketli oynadıkları için, Oğluşum pek aralarına katılmak istemedi.Hepimiz için keyifli bir gündü.Kuzucuklarımıza en son mum üfletme oyunu oynadık. bayıldılar... iki çakmak harcadık resmen... Güzel bir gündü herkese teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder